Klachtenregeling
U heeft een klacht, wat nu?
Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. U kunt uw klacht met een van onze medewerkers of met de apotheker bespreken. Ook is het mogelijk om via dit formulier uw klacht kenbaar te maken.
Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.
Vragen of klachten over de rekening?
Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.
U ontvangt van iedere aankoop bij de apotheek die NIET naar de verzekering gaat een factuur. Heeft u achteraf een uitdraai van uw rekeningen nodig voor de belastingdienst? Hiervoor brengen wij administratiekosten in rekening.